25 Απρ 2007

ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ....

Μετά από αρκετές μέρες απουσίας, να ’μαι πάλι!
Αιτία το ``τέρας`` που ξαναξύπνησε! Ετσι αποκαλώ τις κρίσεις μου!
Τώρα πια συμβαίνει περίπου 2 φορές το μήνα αλλά κρατάει για 4-5 μέρες.
Μόνο που αυτή τη φορά κράτησε λίγο παραπάνω...
Οσο διάστημα κρατάνε,δεν έχω όρεξη για τίποτα,δεν θέλω να βγαίνω έξω, δεν θέλω να μιλάω σε κανένα. Προτιμώ την μοναξιά και την ασφάλεια του σπιτιού μου εκείνες τις μέρες. Νοιώθω ένα βάρος στο στήθος σαν κακό προαίσθημα. Τουλάχιστον, ξέρω πια πόσο περίπου θα κρατήσει, οπότε κάνω υπομονή μέχρι να περάσει. Και περνάει....
Ξέρω,καταλαβαίνω πως δεν είμαι η μοναδική που νοιώθω όλα αυτά. Υπάρχει τόσος κόσμος που ζει τον δικό του Γολγοθά. Και γι αυτό μπορούμε να καταλάβουμε καλύτερα
Ο ένας τον άλλο και όλα όσα γράφονται εδώ.Γι αυτόν ακριβώς τον λόγο.
Σε όλα αυτά υπάρχει ένας ανθρωπος που μου συμπαραστέκεται και είναι πάντα εκεί, όποτε τον χρειάζομαι. Δεν είναι άλλος βέβαια από τον άντρα μου, που τα τελευταία 7,5 χρόνια που διαρκεί ο γάμος μας είναι πάντα δίπλα μου.Είναι ο άνθρωπος που με έχει στηρίξει όλο αυτό το διάστημα, μου κρατάει το χέρι, παίρνω δύναμη ώστε να καταφέρω να αντιμετωπίσω τις κρίσεις μου. Υπέροχος σύζυγος, υπέροχος άνθρωπος.! Είμαι από τις τυχερές. Δεν θα πώ πολλά Δεν θα ήθελα να διακινδυνέψω ν΄ακουστούν ψεύτικα ή υπερβολικά. Αυτοί που τον γνωρίζουν άλλοστε, ξέρουν ότι δεν υπερβάλλω, και πόσο τυχεροί είναι εκείνοι που τον έχουν φίλο τους.
Υπάρχουν στιγμές που πιστεύω ότι ο Θεός μου έστειλε αυτόν τον άνθρωπο στο δρόμο μου ώστε να με ανταμοίψει για όλη την δυστυχία που έχω ζήσει και ζώ ακόμη με την Επιληψία. Μεγάλη κουβέντα αλλά πολλές φορές ειναι εκείνος η δύναμη μου!
Έχει την μαγική ικανότητα, μόνο με την παρουσία του να μετατρέπει την απελπισία μου σε Ελπίδα!
Τον αγαπώ πολύ, έτσι απλά. Με δέχτηκε και με αγάπησε γι ΄αυτό που είμαι, όπως είμαι. Με επέλεξε, δεν του τυχα αν καταλαβαίνετε τι θέλω να πω. Τον ευχαριστώ λοιπόν γι ’αυτό!
Μεγάλη υπόθεση η αληθινή αγάπη, σε όλες της τις μορφές!

1 σχόλιο:

Nemertes είπε...

Καλή μου μην αγχώνεσαι για το πώς το βλέπουν οι άλλοι. Ας νομίζουν ό,τι θέλουν. Είναι άξιοι της κριτικής τους.

Όσο για τον άντρα σου... είναι υπέροχος άνθρωπος. Απλά και μόνο γιατί σε στηρίζει. Τον βλέπω πόσο νοιάζεται, σε παρακολουθεί, σημειώνει, ξέρει.

Δεν είναι εύκολο να βρεις έναν τέτοιο άνθρωπο στις μέρες μας. Πέρασαν αρκετοί από την ζωή μου μέχρι να βρεθεί ένας να δεχτεί αυτό που έχω. Όχι να κλείσει τα μάτια. Να πει "μαζί θα το αντιμετωπίσουμε".

Αυτό που νοιώθεις και αυτό που νοιώθει, να είσαι σίγουρη. Είναι αγάπη!