7 Μαΐ 2007

Επεράσαμε όμορφα....?

Ήμουν κι εγώ μια από αυτούς που αποφάσισαν να πάνε στο πάρτυ του Σαββάτου.Μια από την ``γιάφκα``κι εγώ!Ευτυχώς!
Το πάρτυ, αδιάφορο θα το πώ! Δεν τ΄αφήσαμε όμως να μας πάρει από κάτω. Ευτυχώς είμαστε όμορφη παρέα.Την κάναμε νωρίς γι΄αλλού.
Μιλήσαμε,γελάσαμε,περάσαμε πολύ καλύτερα μόνοι μας έστω και χωρίς τον ήχο της μουσικής.
Ελπίζω να το επαναλάβουμε σύντομα!Βέβαια ο ένας της παρέας μας εγκαταλείπει για να κάνει την θητεία του. Αύριο κιόλας!
Να του ευχηθώ κι από εδώ, να περάσει όσο γίνεται καλύτερα και να μην τον χάσουμε!
Όσο για το περιβόητο πάρτυ,ίσως την επόμενη φορά το σκεφτούμε να πάμε με κάποιον άλλο διοργανωτή να έχει αναλάβει...

3 σχόλια:

Nemertes είπε...

Επεράσαμε όμορφα. Λίγο παραδίπλα βέβαια, αλλά νομίζω όμορφα ήταν. Άντε τώρα που ανοίγει ο καιρός θα το κάνουμε συχνότερα. Στον nuntius θα στέλνουμε καφέ με...courier!

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΜΟΥΝ ΚΙ ΕΓΩ ΕΚΕΙ…
ΜΜΜ!ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΕ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΝΑ ΒΟΛΕΥΕΙ.
ΚΑΠΟΥ ΤΟ ΧΑΣΑΜΕ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ.
ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝH ΣΩΣΤΗ ΚΙΝΗΣΗ.
ΜΗ ΠΟΛΥΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΑΝ ΕΜΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!i HAVE NO ANSWER TO THAT!

tZeLLa'S Blog είπε...

Αγαπητέ ξυπόλητε,ελπίζω να μην σε σύγχησα ιδιαίτερα με όσα έγραψα γιατι δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου.
Όταν αναλαμβάνεις την διοργάνωση μιας εκδήλωσης βασικά πρέπει να ξέρεις πάνω απ΄όλα τι ζήτάς απ΄αυτή.
Θέλεις μια βραδυά απλά και μόνο για να διασκεδάσεις ή μια βραδυά γνωριμίας των μελών μεταξύ τους.?Αν το πρώτο ήταν το ζητούμενο μας το περασμένο Σάββατο,ε έχει καλώς αν ήταν το δεύτερο,δεν θα έλεγα ότι πήγε και τόσο καλά...
Ας μην μιλήσω για τα ποτά μπόμπες που παραπονέθηκαν κάποιοι.Αυτό είναι ίσως το τελευταίο.Σε όλους μας έχει συμβεί και θα ξανασυμβεί.
Αν εγώ τώρα δεν κατάλαβα κάτι καλά ζητώ συγγνώμη!