31 Μαΐ 2007

Από καρδιάς!

Σήμερα γάμος γίνεται σ΄ωραίο περιβόλι,σ΄ωραίο περιβόλι!
Σήμερα αποχωρίζεται η μάνα από την κόρη,η μάνα από την κόρη!

Ήταν ένας πανέμορφος Κρητικός γάμος!Έλαβε μέρος στην μικρή εκκλησίτσα του χωριού,τον Άγιο Ιωάννη.
Κόσμος πολύς μαζεύτηκε στην μικρή αυλή της εκκλησίας θέλωντας όλοι να τιμήσουν το ζευγάρι.Επίσης εκεί είχαν στηθεί όλα τα απαραίτητα για την τελετή ώστε να μην στριμωχθεί ο κόσμος μέσα.
Ο γαμπρός πανέτοιμος, μέσα στο γκρί κοστούμι,μελαψός από φυσικού του,κάνοντας χιούμορ με τους καλεσμένους προσπαθώντας να κρύψει την όποια νευρικότητα!
Α, ρε γαμπρέ!!!
Η νύφη,τι να πεις για την νύφη...Όχι επειδή ειναι ξαδέλφη μου αλλά ήταν πραγματικά υπέροχη!
Πανέμορφη μέσα στο δαντελωτό,ρομαντικού στύλ νυφικό της.Μεγάλα,πράσινα μάτια,λευκή επιδερμίδα...
Επιτέλους και η τελευταία πινελιά είχε πέσει!Η νύφη ήταν πια πανέτοιμη να διανύσει την μικρή απόσταση μέχρι την εκκλησιά συνοδευόμενη εκτός από γονείς,αδελφές,στενούς συγγενείς και από τρείς οργανοπαίχτες!
Έτοιμη για την μεγαλύτερη αλλαγή της ζωής της!
Η Κρητική λύρα άρχισε να παίζει κι έδωσε το σήμα για την αναχώρηση της νύφης.
Μπροστά,μαζί της,οι γονείς και οι δυό αδελφές.Πιο πίσω όλοι οι υπόλοιποι...
Κόσμος είχε βγει στα μπαλκόνια και στις πόρτες ραίνοντας την νύφη με ρύζι και ροδοπέταλα,
ευχές για το ζευγάρι άκουγες από παντού!
Η συγκίνηση διάχυτη στον αέρα!Το ελαφρύ αεράκι μύριζε την Άνοιξη,ο καιρός υπέροχος!Οι κοντηλιές από την Κρητική λύρα έσχιζαν τον ανοιξιάτικο αέρα μεταφέροντας την μουσική τους μέχρι την εκκλησία προετοιμάζοντας το γαμπρό για την έναρξη ενός διαφορετικού ταξιδιού,διαφορετικού απ΄όλα όσα έχει κάνει!
Συνηθισμένος ο γαμπρός στα ταξίδια,δεν τον φοβάμαι!
Η τελετή άρχισε.Η θεία με τον θείο βουρκωμένοι με το ζόρι κρατούσαν τα δάκρυα τους!
Εγώ,για να είμαι ειλικρινης μια από τα ίδια!Ευτυχώς ανέλαβα να μοιράσω τα ρύζια κι έτσι γλύτωσα τις παραπάνω συγκινήσεις!!!
Το γλέντι που ακολούθησε άψογα διοργανωμένο από την θεία μου, η οποία τα είχε δώσει όλα!
Αυτός ο γάμος ήταν ο πιο όμορφος που έχω δει!
Όμορφος αλλά και τυχερός για μένα θέλω να πιστεύω.
Το γιατί ελπίζω ότι θα το μάθετε σύντομα σε κάποιο από τα επόμενα post μου!
Ρηνάκι μου όλες τις ευχές του κόσμου στέλνω από καρδιάς μέσα στην αγκαλιά σου!!!
Σ΄αγαπώ πολύ!

2 σχόλια:

nuntius είπε...

Ρε παιδιά, όλοι αυτή την εβδομάδα παντρεύονται?

Nemertes είπε...

Αυτό θα έλεγα και εγώ Νουντιάκι. Σήμερα γάμος γίνεται...